logo
De multe ori am visat sa gasim un loc unde sa uitam de agitatia orasului, sa lasam la o parte stress-ul cotidian, un loc in care sa ne relaxam si sa petrecem cateva ore de rasfat atmosfera calda si intima, terapie cu apa, maini magice si uleiuri miraculoase.

Vino sa ne descoperi! Iti oferim oaza in care te poti rasfata intr-o atmosfera relaxanta, unde mintea, corpul si sufletul se destind si se armonizeaza. Poti incerca experienta multisenzoriala a aromelor, a masajelor si a terapiilor cu apa termala.

Blog

GEMI / Blog  / Nutriția în perioada antrenamentul sportiv

Nutriția în perioada antrenamentul sportiv

Știai că rezultatele antrenamentului sportiv sunt strâns legate de dieta zilnică a celui care practică exercițiile fizice?

Calitatea performanței este direct influențată de nutriția specifică.

Mușchii sunt ajutați de proteine în timpul antrenamentului.

Carbohidrații oferă energia necesară efortului fizic, fiind ușor eliminați din organism.

O alimentație completă și necesară exercițiilor pentru masa musculară este compusă din alimente precum: cereale integrale, legume verzi, orez, paste, pește (ton), carne slabă de vită, ori carne de pui, curcan și fructe.

De evitat

Alimente cu conținut ridicat de carbohidrați simplii, deoarece vor ridica nivelul de zahăr în sânge și vor duce la epuizare.

Alimentele cu conținut mare de zahăr, bomboane, batoane de ciocolată și gustări bogate în zahăr, mese bogate în carne, omletă, băuturi răcoritoare sunt de evitat de asemenea.

Creșterea rezistenței fizice

Este recomandat consumul de banane, avocado și cereale. Mesele constituite doar din fructe conțin carbohidrați cu absorbție lentă, care ajută la susținerea efortului pe durata antrenamentului.

Hidratarea înainte de antrenament, în timpul antrenamentului și după antrenament ajută la o eliminare cât mai substanțială a toxinelor.

Consumând apă evităm și pericolul dezhidratării organismului.

După antrenament

Este indicat ca servirea mesei să aibă loc doar după o oră de la încetarea exercițiului fizic.

Este recomandat ca la o oră după antrenament să fie consumate legume.

Salatele sau legumele pe grătar fiind cele mai bune alegeri. Poate fi consumată bineînțeles puțină carne de pui la grătar sau pește.

Consumul de fructe după antrenament

Acele fructe care au mai multă glucoză decât fructoză, precum bananele și strugurii, ajută la înlocuirea cantităților de glicogen din corp.

Nutriția din timpul antrenamentului sportiv este un factor esențial care are efect direct asupra performanței sportivului sau persoanei care intreține exerciții fizice.

Pentru rezultate cât mai bune, nutriția trebuie personalizată în funcție de nivelul de efort depus în timpul exercițiilor sportive.