logo
De multe ori am visat sa gasim un loc unde sa uitam de agitatia orasului, sa lasam la o parte stress-ul cotidian, un loc in care sa ne relaxam si sa petrecem cateva ore de rasfat atmosfera calda si intima, terapie cu apa, maini magice si uleiuri miraculoase.

Vino sa ne descoperi! Iti oferim oaza in care te poti rasfata intr-o atmosfera relaxanta, unde mintea, corpul si sufletul se destind si se armonizeaza. Poti incerca experienta multisenzoriala a aromelor, a masajelor si a terapiilor cu apa termala.

Blog

GEMI / Blog  / Viața activă

Viața activă

Credeai că daca ești mereu pus pe fugă înseamnă că ai o viață activă? Hai să vedem ce înseamnă defapt o viață activă

Pentru a ne bucura pe deplin de beneficiile unei vieți active este important să eliminăm obiceiurile nesănătoase precum cele legate de fumat, consumul excesiv de alcool sau sedentarismul.

Deși ne regăsim epuizați la finalul unei zile agitate si încărcate la locul de muncă, este bine să nu ignorăm efectele pozitive pe care mișcarea le are asupra echilibrului mental și menținerii sănătății fizice.

În continuare iată câțiva factori care constituie o viață activă în sensul advărat și sănătos al termenului:

  • Excluderea tutunului și alcoolului din viața de zi cu zi. Substanțele toxice și chimicalele nocive nu își au locul în viața activă a unei persoane cu o atitudine responsabilă față de propriul organism.
  • Eliminarea hranei de tip fast-food. Înlocuirea semi-preparatelor cu hrană gătită sănătos din ingrediente naturale, suplimentarea meselor cu fructe proaspete și legume, contribuie la o stare bună a organismului, o stare pe care o vei resimții și la capitolul care ține de stres.
  • Activitatea sportivă, cum ar fi alergatul sau mersul la sală, în compania unei alimentații responsabile contribuie la menținerea unui nivel ridicat de energie ajutând de asemenea la eliberarea de stres si tensiuni.
  • Bineînțeles că există exerciții fizice care pot fi incluse în programul zilnic indiferent de locul în care se află o persoană. Spre exemplu, cei care stau acasă pot să măture zilnic în curte și la intrarea în casă, pot să facă plimbări scurte zilnice sau să meargă cu bicicleta atunci când au de achiziționat ceva de la alimentară.
  • La birou, în loc de lift pot fi utilizate scările, există exerciții pentru mobilitate musculară și stretching care se pot face la birou, se pot organiza, de asemenea meciuri de fotbal sau alte activități de echipă împreună cu colegii de serviciu.
  • Alte activității „sportive de weekend” pot fii: tunderea peluzei, scoaterea câinelui la plimbare, spălatul manual folosind cu adevărat mâinile și nu opțiunea „spălare manuală” a mașinii de spălat.

Indiferent ce tip de mișcare alegeți să integrați în stilul dumneavoastră de viață, este important de reținut că o viață activă trebuie sa fie în slujba noastră, să ne ajute să ne dezvoltăm pe mai multe planuri, cum sunt cel personal, familial sau profesional.